• Aantal uur: - 36 uur
  • Opleidingsniveau: HBO

Direct solliciteren(externe link)

Zie je het al voor je?

Als HR adviseur beleid ga je in deze rol zelfstandig aan de slag met het opzetten van zowel HR beleid- als projecten. Denk bijvoorbeeld aan het verder ontwikkelen van de gesprekken cyclus, procesverbetering rondom exit analyses, het verbeteren van onze onboarding en het opstellen van beleid en ontwikkelprogramma’s. Een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is!

 

Wij

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Je komt te werken bij het team Personeel & Organisatie. Het team is volop in beweging en ontwikkeling. In dit team vind je 16 professionals die zich bezighouden met de verschillende HR- onderwerpen. Ons team bestaat o.a. uit: HR businesspartners (personeelsadvies richting teammanagers), een recruiter, personeelsadminitratie, salarisadministratie en een adviseur leren & ontwikkelen.
 

Dit ga je doen

Als HR adviseur ga je aan de slag met HR beleid en projecten. Je zet deze zelfstandig op, betrekt stakeholders en implementeert de projecten en het beleid.  Denk aan projecten en beleid in het kader van aantrekkelijk werkgeverschap,  onze positionering op de arbeidsmarkt en veranderende regelgeving. Je werkt hierin vrij zelfstandig, maar je HR collega’s denken graag met je mee.

 

Jij

Je kunt zelfstandig werken, bent communicatief sterk, analytisch, resultaatgericht en stevig in de advisering. Je hebt een duidelijke visie op het vakgebied en kunt deze vertalen naar een passend advies.

Daarnaast:
 

  • Beschik je over een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur in de richting van Human Resource Management, Bedrijfskunde of Management Economie en Recht;
  • Beschik je over minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een HR adviesrol;
  • Heb je bij voorkeur ervaring met het werken binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Heb je kennis op het gebied van relevante wet- en regelgeving.
  • Heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Luchtfoto van de weilanden in de Krimpenerwaard

Wat krijg je terug van ons?

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 5.247,- bruto per maand (functieschaal 10) bij een 36-urige werkweek;
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB)(externe link). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Marjolein Beij, (Teammanager P&O en Communicatie). Zij is bereikbaar via 06-83300427 en email: m.beij@krimpenerwaard.nl.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren(externe link)