Wethouders nemen afscheid van gemeente Krimpenerwaard
Burgemeester Beenakker nam donderdag 18 juni afscheid van drie wethouders die zich de afgelopen jaren hebben ingezet voor de gemeente Krimpenerwaard: Wisja Pannekoek, Ria Boere en Pascal van der Hek.
Waardering voor inzet en betrokkenheid
Tijdens de afscheidsreceptie werd stilgestaan bij hun bijdrage aan het gemeentebestuur en werd waardering uitgesproken voor hun inzet en betrokkenheid bij de inwoners van Krimpenerwaard. Pascal van der Hek en Wisja Pannekoek maakten van 2022 tot 2026 deel uit van het college van burgemeester en wethouders, Ria Boere vervulde deze functie van 2006 tot 2026.
De gemeente dankt hen voor hun werkzaamheden en wenst hen veel succes voor de toekomst.