Servicedesk medewerker ICT

Over de vacature

Openingsdatum
05-09-2025
Werkervaring
3
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
ICT
Dienstverband
Full time
Uren per week
36
Salarisindicatie

Wat doe je

De telefoon staat meestal roodgloeiend. Als Helpdeskmedewerker help je je collega (de interne klant) met een ICT-vraag of -probleem. Jouw kennis en inlevingsvermogen zijn onmisbaar in de organisatie.

Je beantwoordt de vraag van de klant of verhelpt zijn probleem. Lukt dit niet, dan zet je de vraag of het probleem door binnen de afdeling en draagt er zorg voor dat dit alsnog gebeurt.

Daarnaast:
  • Bewaak je de voortgang van de meldingen en koppel je de status terug naar de interne klant;
  • Ondersteun je de systeembeheerders met werkzaamheden die passen bij jouw functie, kennis en ervaring rondom eerstelijns werkzaamheden;
  • Heb je ruime kennis van de MS365 applicaties en vooral ook het gebruik ervan;
  • Draai je je hand er niet voor om met systemen en applicaties voor je werk om te gaan.

Wat we van je vragen

Je bent zeer klantgericht, communicatief vaardig, stressbestendig en beschikt over inlevingsvermogen.

Daarnaast:
  • Beschik je over minimaal MBO4 niveau en ben je technisch voldoende onderlegd;
  • Heb je bij voorkeur enige jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Heb je bij voorkeur kennis van en ervaring met o.a. Topdesk en MS365-apps;
  • Ben je leergierig en volg je de ontwikkelingen in je vakgebied;
  • Beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Wat we je bieden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 4.383,-  bruto per maand (functieschaal 8) bij een 36-urige werkweek;
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Over de afdeling

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Het team Informatiemanagement is als ondersteunende afdeling dienstverlenend aan de gehele organisatie. Het team bestaat uit 27 medewerkers waaronder een informatiemanager en adviseurs die zich bezighouden met advisering, ontwikkeling van het informatisering beleid en projectleiding. Functioneel beheerders zijn ieder belast met beheer en onderhoud van vak applicaties. Systeem- en Netwerkbeheerders zorgen voor het optimaal functioneren van het netwerk en serverpark. Daarnaast bestaat het team uit administratief medewerkers en medewerkers Servicedesk ICT.

Voor de Servicedesk ICT zoeken wij uitbreiding van de bezetting. Ben jij die nieuwe collega?
 

Goed om te weten

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jos Heukers, (Teammanager). Hij is bereikbaar via 0182-729514 en email: j.heukers@krimpenerwaard.nl.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.
 

Over de organisatie

Naam organisatie
Gemeente Krimpenerwaard
Locatienaam
Lekkerkerk