Functioneel Beheerder AV (Audiovisueel)

Over de vacature

Openingsdatum
19-06-2025
Werkervaring
4
Opleidingsniveau
MBO+
Vakgebied
Informatievoorziening
Dienstverband
Part time
Uren per week
18 - 18
Salarisindicatie

Wat doe je

Ben jij technisch vaardig, klantgericht en op zoek naar een uitdagende rol binnen een dynamische gemeentelijke organisatie? Als functioneel beheerder AV zorg jij ervoor dat onze vergaderingen en evenementen soepel verlopen, waarbij je met moderne audiovisuele middelen ons nieuwe gemeentehuis mede vormgeeft. Kom jij ons team versterken?

Als functioneel beheerder AV draag je zorg voor de ondersteuning en het beheer van onze audiovisuele middelen binnen het gemeentehuis, met name in het kader van vergaderingen en opnames. Je speelt een belangrijke rol in de ondersteuning van raads- en commissievergaderingen, waarbij je zorgt dat de audiovisuele voorzieningen optimaal functioneren. Je begeleidt en ondersteunt gebruikers bij het gebruik van Teams Rooms-apparatuur, beheert de opnamestudio en biedt eerstelijns ondersteuning bij vragen over iPads, iPhones, wifi-instellingen en wachtwoordwijzigingen.

Je denkt mee over de inrichting van nieuwe AV-oplossingen, zeker nu we volop bezig zijn met de inrichting van het nieuwe gemeentehuis. Ook onderhoud je contact met leveranciers en collega’s van systeembeheer bij het afhandelen van meldingen. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de AV-apparatuur, inclusief onderhoud en het verwerken van eenvoudige storingen. Daarnaast ondersteun je bij de productie van video-opnames. Je bent onderdeel van het gezellige team Informatiemanagement maar je zult in je rol ook veel te maken hebben met de griffie.
 

Wat we van je vragen

Jij weet als geen ander hoe belangrijk goed werkende audiovisuele middelen zijn voor het soepel verlopen van vergaderingen en presentaties. Je bent technisch onderlegd, dienstverlenend en vindt het leuk om collega’s en raadsleden te ondersteunen in hun werk. Problemen pak je zelfstandig en gestructureerd aan, en je houdt overzicht bij meerdere meldingen of taken tegelijk. Je kunt snel schakelen tussen techniek en ondersteuning en bezit goede communicatieve vaardigheden.
Daarnaast
  • Beschik je over MBO+ werk- en denkniveau;
  • Heb je kennis van en ervaring met audiovisuele apparatuur;
  • Heb je affiniteit met video-opnames en studio-opstellingen;
  • Heb je praktische kennis van iPads, iPhones en gebruikerssupport;
  • Is ervaring met MVI en raadsvergaderapparatuur een pré;
Ben je 18 uur per week beschikbaar en ben je inzetbaar bij de  avondbijeenkomsten op dinsdag (behalve schoolvakanties) en incidenteel op andere avonden.

Wat we je bieden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 4.908,- bruto per maand (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek;
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past (met inachtneming van wat we hierboven schreven over avondvergaderingen);
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Over de afdeling

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen en steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Volgend jaar werken  we allemaal  in ons nieuwe gemeentehuis in Bergambacht, en daar kunnen we jouw hulp en ondersteuning goed gebruiken!

Goed om te weten

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Arie Bal (teammanager Informatiemanagement) of Gerard Mentjox (Informatiemanager) via 140182.
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.

Over de organisatie

Naam organisatie
Gemeente Krimpenerwaard