• Aantal uur: 36 uur
  • Plaatsingsdatum: 14-04-2022
  • Opleidingsniveau: HBO

Direct solliciteren

Wij

Hoe ziet het team eruit?
Het team Advies Openbare Ruimte is een prettig en professioneel team van circa 20 mensen. De inwoner staat bij ons centraal. We leveren kwaliteit en vinden samenwerking belangrijk. Wij zorgen voor al het beleid en een groot deel van het beheer van de openbare ruimte. En daar zijn we trots op!
 

Jouw werkweek

Jouw functie
De rol van aanspreekpunt en sparringpartner is je op het lijf geschreven.. Op maandag start je thuis op, eerst een bak koffie! Via Teams log je in om samen met je collega’s te overleggen over hoe jullie gekregen bestuursopdrachten kunnen vertalen naar gemeentelijk beleidstukken. Daarna nemen jullie een aantal meldingen van inwoners door. Je bent een sparringpartner voor de twee collega’s binnen het taakveld verkeer, met wie je intensief samenwerkt. Je schrikt niet van complexe of urgente verkeersvraagstukken. Je vertaalt ze naar haalbare en concrete maatregelen. In de middag heb je een overleg met de wethouder over de verlenging van een verenconcessie.

Dinsdag rij je naar kantoor. Fijn om de collega’s in real life te spreken. Je bent in de ochtend druk met het opstellen van een verkeersadvies bij een woningbouwproject. Daarna overleg je met de wegbeheerder over aanpassingen aan een kruising om de verkeersveiligheid te verbeteren.

Op woensdag staat de regionale afstemming op de agenda: dit gaat over bereikbaarheid tijdens werkzaamheden en evenementen met onder andere het hoogheemraadschap, hulpdiensten, provincie en rijk. Je vertegenwoordigt de gemeente bij het overleg en aanbestedingen over openbaar vervoer en stemt  over de verkeersafwikkeling bij uitvoeringsprojecten wegen vanuit de gemeente af met provincie en waterschap die de gemeente Krimpenerwaard raken.

Je weet bij uitstek:

  • Het voortouw te nemen. Soms door anderen op weg te helpen, soms door zelf de handen uit de mouwen te steken
  • Overzicht te creëren ondanks dat er veel verschillende belangen en projecten lopen.
  • Prioriteiten te stellen
Daarnaast:
  • Ben je bekend met Melvin en het gebruik hiervan voor de afstemming, beoordeling en communicatie van tijdelijke verkeersmaatregelen bij werkzaamheden en evenementen;
  • Kan je informatie raadplegen via GIS-systemen.

Jij

JIJ
Je bent een ondernemend type en houdt van een drukke agenda. Je bent een strateeg met oog voor de praktijk, een verbinder die graag meewerkt aan het verbeteren van de verkeersvraagstukken binnen onze gemeente.

  • Je hebt je kennis op het gebied van verkeersmanagement, verkeerswetgeving en verkeersveiligheid en heb je interesse in - en affiniteit met het openbaar vervoer;
  • Je bent gericht op samenwerking en blijft nieuwsgierig naar ontwikkelingen in je vakgebied
  • Je hebt minimaal een afgeronde en relevante HBO-opleiding;
  • Je beschikt bij voorkeur over een meerjarige en recente werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie in een vergelijkbare functie;
  • Je bent in staat om de gemeente te vertegenwoordigen in netwerken en samenwerkingsverbanden, Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Je bent proactief, vindingrijk en werkt zelfstandig.

Wie je verder bent, lezen we graag in jouw motivatie voor deze sollicitatie. Geef hierbij aan welke eigenschappen en vaardigheden jou voor deze functie geschikt maken.
 

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Wat krijg je terug van ons?

Wat krijg je terug van ons?
Naast inhoudelijke uitdagingen bieden we je een prima arbeidsvoorwaardenpakket.
Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal €5.372,- bruto per maand functieschaal 11 bij een 36-urige werkweek.

  • Vitamine L(eren): intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden.
  • Betrokken collega’s en een goede werksfeer.
  • De mogelijkheid om flexibel te werken, zowel thuis als op onze 4 locaties (waar je met de elektrische fiets heen en weer door de prachtige omgeving kan fietsen).
  • Daarnaast kent de gemeente het Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding of je vakbondscontributie

Solliciteren

Solliciteren
Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Erik Molenaar, Teammanager team Advies Openbare Ruimte. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 14 0182

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.
Stuur je CV en motivatie via de button  - Solliciteren -  naar de afdeling P&O van gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk! Hopelijk zijn we een match!
 

Direct solliciteren