• Aantal uur: 36 uur
  • Plaatsingsdatum: 08-06-2022
  • Opleidingsniveau: HBO

Direct solliciteren

Wij

Door jouw bevlogenheid en energie help jij je team Klantcontact om het beste uit zichzelf te halen. Je adviseert en ondersteunt het team, waarbij coaching-on-the-job een vast onderdeel van je werk is. De klant wordt naar volle tevredenheid geholpen. Daar ben je trots op!

Je komt te werken bij het team Klantcontact. Dit team is gericht op het beantwoorden van vragen van inwoners van gemeente Krimpenerwaard, aan de receptie en via de telefoon of via social media en whatsapp. Als senior adviesmedewerker Klantcontact stuur je een team aan van medewerkers Klantcontact en adviesmedewerkers Klantcontact. Daarbij werk je nauw samen met de adviseur dienstverlening, senior adviesmedewerker Publiekszaken en de teammanager Klantcontact en Publiekszaken.

Jouw werkweek

Je geniet ervan om de dienstverlening voortdurend verder te helpen ontwikkelen en optimaliseren, waardoor er steeds meer vragen door het team kunnen worden beantwoord. Je denkt en handelt in overeenstemming met de visie op dienstverlening en draagt deze breed uit in de hele organisatie. Jouw werkweek is nooit hetzelfde. Ter illustratie hoe je week eruit kan zien: als vraagbaak van de (advies)medewerkers Klantcontact ben je aanspreekpunt voor het team op de werkvloer, maar ook vanuit huis. Je zorgt voor de operationele procesaansturing en speelt in op de actuele ontwikkelingen. Als het nodig is werk je zelf ook actief mee in het beantwoorden van de klantvragen van inwoners en ondernemers van onze gemeente, via alle servicekanalen. Je coördineert de werkverdeling en spreekt collega’s in de organisatie aan op het tijdig afhandelen van terugbelnotities. Op dinsdag heb je een overleg met team Vergunningen, om afspraken te maken over de onderlinge samenwerking en bereikbaarheid van het vergunningenteam. De nieuwe afspraken communiceer je duidelijk naar je eigen team, zodat de kennisbank wordt aangepast en de website actuele informatie bevat. Op woensdag coach je ’s ochtends twee collega’s, waarbij je hun digitale en gespreksvaardigheden helpt optimaliseren. ’s Middags heb je een projectoverleg over de nieuwe telefooncentrale die over twee maanden wordt geïmplementeerd. De volgende ochtend is er helaas een collega ziek. De roosteraar heeft een vrije dag, dus je regelt zelf de bezetting voor die dag. Je werkweek vliegt voorbij. Als je de managementrapportage maakt, zie je dat de servicenormen deze week keurig zijn gehaald. Leuk om het team een compliment te geven!

Met voldoening sluit je je werkweek af, volgende week start je weer met enthousiasme.

Jij

- Je beschikt over een afgeronde opleiding op hbo-niveau
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Je hebt (relevante) ervaring met het coachen van medewerkers
- Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in je vakgebied
- Je bent stressbestendig en analytisch sterk, beschikt over empathisch vermogen en hebt een hands-on
  mentaliteit.
- Je hebt ervaring in de digitalisering en optimalisering van de werkprocessen en denkt graag mee in
   nieuwe ontwikkelingen, zoals een chatbot of een nieuw meldsysteem Openbare ruimte.

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Wat krijg je terug van ons?

- Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 4.208,00 bruto per maand
 (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek.
- Vitamine L(eren): intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden.
- Betrokken collega’s.
- De mogelijkheid om flexibel te werken, zowel qua tijden als op onze 4 locaties (waar je met de
  elektrische fiets heen en weer door de prachtige omgeving kan fietsen).
- Daarnaast kent de gemeente het Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of je vakbondscontributie.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Lizette Zondag, teammanager Klantcontact en Publiekszaken. Zij is bereikbaar via telefoonnummer
14 0182.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.
Stuur je CV en motivatie via de button  - Solliciteren -  naar de afdeling P&O van gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk! Hopelijk zijn we een match!

Direct solliciteren