Medewerker Klantcontact

Over de vacature

Openingsdatum
30-01-2025
Sluitingsdatum
09-02-2025
Werkervaring
3
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Burgerzaken
Dienstverband
Part time
Uren per week
24 - 36
Salarisindicatie

Wat doe je

Jouw werkweek is nooit hetzelfde. Je bent onderdeel van de 1e lijns dienstverlening van de gemeente. Het grootste deel van je tijd ben je actief in het beantwoorden van de telefonische klantvragen van inwoners en ondernemers van onze gemeente. Je handelt de diverse en complexe klantvragen zoveel mogelijk zelf af. Lukt dit niet? Dan verbind je doelgericht door aan andere collega’s van de verschillende teams. Je blijft verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van de processen, zoals de klantvragen over alle gemeentelijke producten en diensten, meldingen, regelingen en procedures. Maar daar blijft het niet bij.

Jouw betrokkenheid en inzet gaan verder. Het team Klantcontact zit in het stadium van een verdere doorontwikkeling. We willen zoveel mogelijk vragen kunnen afvangen. De medewerker Klantcontact speelt hierin een belangrijke rol en wil graag meedenken in deze doorontwikkeling. Dienstverlening zit in je bloed!

Daarnaast
  • Kun je ingeroosterd worden voor de beantwoording of het doorzetten van vragen die via de e-mail binnenkomen;
  • Werk je ook wel eens aan de receptie;
  • Werk je nauw samen met de adviesmedewerkers Klantcontact en de senior adviesmedewerker Klantcontact.

Wat we van je vragen

Je hebt ervaring met het onderhouden van klantcontact via verschillende servicekanalen, of het nu telefonisch, persoonlijk of schriftelijk is. Daarnaast ben je helemaal thuis in administratieve systemen en weet je deze moeiteloos te gebruiken. Je bent flexibel, dienstverlenend tot in de puntjes, digitaal vaardig en altijd leergierig – je wilt jezelf blijven ontwikkelen en groeien in je rol.

Daarnaast
  • Beschik je over een afgeronde MBO opleiding;
  • Word je ingeroosterd op je verschillende taken en ben je minimaal 3 werkdagen per week aanwezig, waarbij beschikbaarheid op de maandag en vrijdag de voorkeur heeft;
  • Ben je beschikbaar voor minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week.

Wat we je bieden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 3.524,- bruto per maand (functieschaal 6) bij een 36-urige werkweek;
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB)(link is extern). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Over de afdeling

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Je komt te werken in team Klantcontact in het Publieke Domein. Dit team is gericht op het beantwoorden van vragen van inwoners van gemeente Krimpenerwaard via verschillende kanalen

Goed om te weten

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Lizette Zondag, teammanager Klantcontact en Publiekszaken. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 14 0182.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.
Stuur je CV en motivatie vóór 9 februari via de button  - Solliciteren -  naar de afdeling P&O van gemeente Krimpenerwaard. De sollicitatiegesprekken vinden 13 en 14 februari plaats. Wij reageren dan zo snel mogelijk! Hopelijk zijn we een match!
 

Over de organisatie

Naam organisatie
Gemeente Krimpenerwaard
Locatienaam
Stolwijk