• Aantal uur: - 36 uur
  • Opleidingsniveau: HBO

Direct solliciteren(externe link)

Zie je het al voor je?


In deze veelzijdige rol ben jij het centrale aanspreekpunt voor het beheer en de realisatie van de leefomgeving op het gebied van spelen, sportvelden en groen. Jij zorgt ervoor dat de speeltoestellen en sportvelden van de gemeente Krimpenerwaard goed onderhouden blijven of tijdig vervangen worden. Je draagt zorg voor de beheerplannen om dit planmatig te doen en voert regie op de uitvoering ervan.
 

Wij

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Het team Advies Openbare Ruimte is één van de vier teams in het Ruimtelijk Domein. Het team geldt als hét centrale punt voor het beleid, beheer en onderhoud van alle openbare ruimte in de Krimpenerwaard. In dit team werken circa 20 collega’s aan Wegen, Verkeer, Riolering, Groen, Spelen, Begraven, Openbare verlichting, Civiele kunstwerken en Grondzaken. Inwoners, kwaliteit, innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal.
 

Dit ga je doen

Als medewerker beleidsuitvoering voer je de regie op het beheer van speelvoorzieningen. Hieronder valt bijvoorbeeld het periodiek laten keuren van speeltoestellen, maar ook vervanging of het realiseren van nieuwe speeltuinen. Dit doe je uiteraad in gesprek met de omwonenden. Maar ook op het beheer van sportvelden en sportverlichting. Denk bijvoorbeeld aan de vervanging van een kunstgrasveld; jij voert de aanbesteding uit en stuur de uitvoering door de aannemer aan. Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden tijdig worden uitgevoerd en dat het resultaat voldoet aan de kwaliteitsnormen. Samen met het team Uitvoering ben je tevens aanspreekpunt voor diverse zaken op het gebied van groen.

Daarnaast:
 

  • Heb je diverse taken op het gebied van begraven (middelgroot onderhoud, aanspreekpunt verordeningen/regelgeving en begraafcapaciteit);
  • Voer je administratieve werkzaamheden uit en bewaak je de budgetten;
  • Maak je voortgangs- en eindcalculaties en evalueer je de uitvoering;
  • Draag je zorg voor de actualisatie van de beheerplannen.

Jij

Jij wordt enthousiast van dingen voor elkaar krijgen; een teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden, waarbij je het vermogen hebt om groene kennis op een begrijpelijke manier over te brengen. Je bent verbindend, hebt een positieve instelling en werkt constructief samen met collega's, aannemers en inwoners. Je weet helder te communiceren, bent resultaatgericht en hebt oog voor de belangen van zowel de gemeente als de inwoners.


Daarnaast
 

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau;
  • Beschik je bij voorkeur over relevante werkervaring in het werkveld;
  • Heb je ervaring met het schrijven van rapportages;
  • Heb je, bij voorkeur, affiniteit met openbaar bestuur.
  • Heb je affiniteit met contractbeheer en projectmatig werken

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Luchtfoto van de weilanden in de Krimpenerwaard

Wat krijg je terug van ons?

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 4.752,- bruto per maand (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek.
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek! Kies een item.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB)(externe link). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Erik Molenaar, (Teammanager Advies Openbare Ruimte). Hij is bereikbaar via 06-12083401 en email: e.molenaar@krimpenerwaard.nl.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren(externe link)