• Aantal uur: 24 - 36 uur
  • Opleidingsniveau: MBO

Direct solliciteren(externe link)

Zie je het al voor je?

Als Managementassistent ben je de onmisbare ondersteunde kracht van de teammanagers. Geen dag is hetzelfde in deze dynamische rol waar waarbij jij, samen met je collega’s, de teammanagers ondersteunt door snel te schakelen en te puzzelen om zodoende iedere dag tot een goed einde te brengen!
 

Wij

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreeren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Een gemeente is een organisatie met veel verschillende taken en werkzaamheden. Om het overzicht te bewaren, is onze organisatie opgedeeld in vier domeinen. De teams die zich bijvoorbeeld bezig houden met zaken als ouderen, mantelzorg en sport vallen onder het sociaal domein. De teams in het ruimtelijk domein richten zich op de publieke ruimte in de Krimpenerwaard. Denk daarbij bijvoorbeeld aan verkeer, groenonderhoud en bouwprojecten. De teams die onder het publiek domein vallen, richten zich op de dienstverlening van de gemeente, vragen van inwoners en vergunningen. En de teams die onder bedrijfsvoering vallen, houden zich bezig met zaken als financiën, personeel & organisatie en ICT. Als Managementassistent kom je te werken in het team Management & Ondersteuning waarbij je samen met collega managementassistenten wordt ingezet als assistent van meerdere teammanagers.

 

Dit ga je doen

In de rol van Managementassistent verzorg je de secretariële en organisatorische ondersteuning voor de teammanagers. Je dag zal gevuld zijn met acties die voortkomen uit de verschillende mailboxen en agenda’s. Je bewaakt en verzorgt afspraken en organiseert de logistieke planning en het beheer ervan. Tevens zul je ingezet worden voor andere ondersteunende werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld het wekelijkse overleg op maandag met de wethouders.

Daarnaast:
 

  • Attendeer je managers op prioriteiten in de agenda en speel je in op actualiteiten;
  • Beheer je inkomende e-mail en post en bewaak je de voortgang en afhandeling hiervan;
  • Ondersteun je bij portefeuillehouder overleggen (opstellen van de agenda en notuleren);
  • Houd je overzichten bij en zorg je voor de benodigde managementinformatie.

Jij

Hoe druk het ook is, je hebt altijd je zaakjes overzichtelijk en gestructureerd op orde. Het agendabeheer is soms complex, maar met jouw ervaring weet jij hier raad mee. Je bent goed in het oppakken van administratieve werkzaamheden en, omdat je een initiatiefrijk persoon bent, houd je ervan om de vraag achter de vraag te ontdekken. Dit doe je omdat je een oplossing voor de lange termijn wilt regelen. Je kunt processen goed overzien en natuurlijk kun je goed prioriteiten stellen.


Daarnaast:
 

  • Beschik je over minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Beschik je over minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Ben je minimaal 24 uur per week en in elk geval de maandag en de donderdag beschikbaar;
  • Beschik je over een uitgebreide kennis van Outlook en Office;
  • Kun je kort en krachtig notuleren.

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Luchtfoto van de weilanden in de Krimpenerwaard

Wat krijg je terug van ons?

  • Een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring, van maximaal € 3.323,-- bij een 36-urige werkweek. Op dit moment is de functie ingedeeld in schaal 6. Momenteel zijn we bezig met de herijking van het functiehuis welke effect kan gaan hebben op de indeling van deze functie.
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) .(externe link) Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wilfred Barthel, (Teammanager). Hij is bereikbaar via 06-26146735 en email: w.barthel@krimpenerwaard.nl.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.
 

Direct solliciteren(externe link)