Managementassistent
- Aantal uur: 28 uur
- Opleidingsniveau: MBO
Zie je het al voor je?
Jij weet met jouw oplossingsgerichte en proactieve houding een positieve bijdrage te leveren. Jij bent het aanspreekpunt voor collega’s en zorgt ervoor dat zaken slim en efficiënt geregeld worden. Jij hebt goede ideeën om de workflow helder te managen en durft feedback te geven waar nodig.
Wij
De gemeente Krimpenerwaard: een groen gebied met elf kernen. Unieke dorpen of steden met in totaal ruim 56.000 inwoners. Zij staan voor ons centraal. Net als hen weten wij van aanpakken. Als één gemeente bundelen wij onze krachten: teams, bestuur en raad. Zonder onze doelen uit het oog te verliezen, bewegen we mee met veranderingen in de samenleving en kijken we naar wat er beter kan. Dit maakt onze organisatie duurzaam en toekomstgericht.
Hier geven we elkaar de ruimte, maar blijven we ook naar elkaar omkijken. We kunnen op elkaar rekenen, want samen kom je verder dan alleen. Door de koppen bij elkaar te steken, versterken we elkaar en maken we ons werk leuker. Wat ons werk ook leuker maakt? Ontwikkeling. Niemand is immers ooit uitgeleerd. In vertrouwen krijg jij straks de vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Van fouten maken leer je, dus hier durven we het ook eens anders te doen. We hebben vertrouwen in elkaars kennis, kunde en professionaliteit.
Je komt te werken in het team Management & Ondersteuning in een pool van managementassistenten van waaruit je wordt ingezet als assistent van meerdere teammanagers. Daarnaast zul je in sommige gevallen ook ingezet worden voor andere ondersteunende werkzaamheden, zoals de wekelijkse overleggen met de wethouders.
Jouw werkweek
Je verzorgt de secretariële en organisatorische ondersteuning voor de manager. Dit doe je met een positief ingestelde houding! Je krijgt van je collega’s en de manager terug dat ze tevreden over je zijn. Dit komt omdat je dit doet met de nodige nauwkeurigheid en goed kunt schakelen in een dynamische en uitdagende omgeving. Je bent een echte duizendpoot wiens kracht ligt in het ondersteunen van anderen. Daar ben je trots op!
Als managementassistent is geen dag hetzelfde: prioriteiten stellen, snel schakelen, inspelen op adhoc vraagstukken en doorvragen naar de kern van de zaak, is vanzelfsprekend. Veerkracht en inlevingsvermogen zijn hierbij onmisbaar. Je dag zal gevuld zijn met acties die voortkomen uit de mail en agenda van de managers, je ondersteunt bij portefeuillehouderoverleggen (opstellen en notuleren, je bewaakt en verzorgt afspraken, organiseert de logistieke planning en het beheer van afspraken). Je behoudt het overzicht en bent goed in time management. Processen doorzie jij snel en hierin kun je goed schakelen. Tijdens je werk ben je gericht op de samenwerking met o.a. je collega’s en ontzorgen is jouw missie!
Jij
• Je bent op maandag beschikbaar voor de overleggen met de wethouders;
• Je bent flexibel in de invulling van de uren bij onverwachte gebeurtenissen;
• Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding;
• Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
• Ervaring met iBabs is een pré en kennis van zaakgericht werken, Outlook en Office-pakketten een must;
• Je kunt kort en krachtig notuleren en zelfstandig werkzaamheden uitvoeren;
• Je bent representatief, stressbestendig, accuraat en je hebt integriteit hoog in het vaandel staan. Verder ben je proactief, klantvriendelijk en durf je zaken kritisch te bekijken en feedback te geven waar nodig.
Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Wat krijg je terug van ons?
• Een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring, van maximaal € 3.018,00 bruto per maand (aanloopschaal 6) bij een 36-urige werkweek;
• Een Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding of je vakbondscontributie;
• De mogelijkheden om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
• Vitamine L(eren): intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
• Betrokken collega’s;
• Vertrouwen.
Solliciteren
Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wilfred Barthel (Teammanager). Hij is bereikbaar via telefoonnummer 06-26146735.
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.
Stuur je CV en motivatie via de button –‘Solliciteer naar deze functie’ naar team P&O van gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk! Hopelijk zijn we een match!
Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open tot wij een geschikte kandidaat hebben aangesteld