• Aantal uur: 30 uur
  • Plaatsingsdatum: 13-01-2021
  • Opleidingsniveau: MBO

Direct solliciteren

Wij


De gemeente Krimpenerwaard is een gemeente met 55.666 inwoners, bestaande uit elf kernen. Als werkgever geven we ruimte en zijn we betrokken.

Ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ruimte om eigen invulling te geven in taken en werk;
Ruimte om flexibel te werken, Ruimte omdat de gemeente in deze groene omgeving ligt en dat deze gemeente typeert.
We zijn betrokken bij de samenleving en betrokken met elkaar!

Je werkt op de afdeling BMO. Hierbinnen is een poule van managementassistenten van waaruit je wordt ingezet op de afdeling Sociaal Domein. Vanuit deze poule ben je  voor de gehele organisatie inzetbaar.
 

Jouw werkweek


Je verzorgt de secretariële ondersteuning voor de manager en de afdeling Sociaal domein, welke is samengevoegd met de afdeling Sociale zaken. Dit doe je met een positief ingestelde houding! Je krijgt van je collega’s en de manager terug dat ze tevreden over je zijn. Dit komt omdat je dit doet met de nodige nauwkeurigheid en goed kunt schakelen in een dynamische en uitdagende omgeving. Je bent een echte duizendpoot wiens kracht ligt in het ondersteunen van anderen. Daar ben je trots op!

Als managementassistent is geen dag hetzelfde: veelvuldig adhoc werken, prioriteiten stellen, snel schakelen en doorvragen naar de kern van de zaak is vanzelfsprekend. Veerkracht en inlevingsvermogen zijn hierbij onmisbaar. Je dag zal gevuld zijn met acties die voortkomen uit de mail en agenda van de manager, je ondersteunt bij portefeuillehouderoverleggen, je bewaakt en verzorgt afspraken, organiseert de logistieke planning en het beheer van afspraken en agenda ́s.
Ontzorgen is je missie!
 

Jij

 

  • Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Ervaring met iBabs hebben is een pre.
  • Je kan kort en krachtig kan notuleren en zelfstandig werkzaamheden uitvoeren.
  • Je bent representatief, stressbestendig, accuraat en heb je integriteit hoog in het vaandel staan. Verder ben je proactief, heb je geen negen tot vijf-mentaliteit, ben je klantvriendelijk, durf je zaken kritisch te bekijken en feedback te geven waar nodig.

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

,

Wat krijg je terug van ons?

 

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 2904,00 bruto per maand (functieschaal 6) bij een 36-urige werkweek.

Solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sylvia Been, afdelingsmanager Bestuur- en managementondersteuning. Zij is bereikbaar onder nummer 14 0182.
 

Direct solliciteren