• Aantal uur: - 32 uur
  • Opleidingsniveau: MBO

Direct solliciteren(externe link)

Zie je het al voor je?

In de rol van Bestuurs- en directiesecretaresse is geen dag hetzelfde. Jij zorgt ervoor dat de wethouder blind op zijn/haar agenda kan vertrouwen en dat de benodigde stukken op tijd (digitaal) klaarliggen. Je kijkt naar de actuele behoefte en past daarop de gemaakte planning aan. Je bent als geen ander op de hoogte van wat er speelt binnen de gemeente Krimpenerwaard en kent de prioriteiten en belangen van de wethouder. 

Wij

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Het team Management & Ondersteuning is verantwoordelijk voor de secretariële ondersteuning van het college en de directie. Het team draagt zorg voor een effectieve afstemming van informatie en afspraken, zowel in- als extern. Zij zijn het aanspreekpunt voor inwoners en ondernemers die in contact willen komen met een collegelid, maar ook voor de collega’s binnen onze gemeente.

Dit ga je doen

Als Bestuurs- en directiesecretaresse begeef je je op een breed werkterrein waarbij je de steun en toeverlaat bent van de wethouder op het gebied van organisatorische en inhoudelijke ondersteuning. Je bent het aanspreekpunt voor collega’s en externe relaties en zorgt ervoor dat taken slim en efficiënt geregeld worden. 

Een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden:

  • Secretariële ondersteuning van de wethouder;
  • Agendabeheer (complex) van de wethouder;
  • Bijhouden van e-mails van de wethouder;
  • Zorgen voor tijdige aanlevering van benodigde stukken (deadlines bewaken);
  • Plannen en organiseren van afspraken;
  • Zelfstandig afhandelen van telefoon en e-mailverkeer;
  • Vergaderingen van collegeleden voorbereiden: je zet vergaderstukken digitaal klaar en checkt van tevoren of de benodigde informatie compleet is;
  • Het voorbereiden van bezoeken en het ontvangen van gasten.

Jij

Je bent representatief, discreet, accuraat en houdt van plannen en organiseren. Dienstverlening zit in je bloed en je presteert goed onder tijdsdruk. Je ziet het als een uitdaging om de drukke en complexe agenda van de wethouder zo efficiënt mogelijk in te richten. Ad hoc werken, structureren, snel schakelen en doorvragen naar de kern van de zaak zijn voor jou vanzelfsprekend.

Daarnaast:

  • Ben je in het bezit van een mbo diploma (bij voorkeur in secretariële richting);
  • Heb je minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Heb je ervaring met (complex) agendabeheer;
  • Heb je een goede kennis van Windows applicaties;
  • Heb je ervaring met IBabs (pré).

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Luchtfoto van de weilanden in de Krimpenerwaard

Wat krijg je terug van ons?

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 3.784,- bruto per maand (functieschaal 7) bij een 36-urige werkweek;
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB)(externe link). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wilfred Barthel, (Teammanager). Hij is bereikbaar via 06-26146735 en email: w.barthel@krimpenerwaard.nl.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren(externe link)