• Aantal uur: 20 uur
  • Plaatsingsdatum: 27-10-2020
  • Opleidingsniveau: MBO

Direct solliciteren

Algemeen

De gemeente Krimpenerwaard is een gemeente met 55.666 inwoners, bestaande uit elf kernen. Als werkgever geven we ruimte en zijn we betrokken.

Ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ruimte om eigen invulling te geven in taken en werk;
Ruimte om flexibel te werken, Ruimte omdat de gemeente in deze groene omgeving ligt en dat deze gemeente typeert.
We zijn betrokken bij de samenleving en betrokken met elkaar!

De afdeling Sociaal Domein is verantwoordelijk voor beleidsontwikkeling en -uitvoering voor onder meer Jeugd, Participatie, Schulddienstverlening, Welzijn, Werk & Inkomen en Wmo. Er zijn ca. 100 medewerkers werkzaam binnen het sociaal domein. Het team administratie bestaat uit ca. 20 medewerkers onder aanvoering van een coördinator. 

Wat doe je?

Je begint de dag met het opstarten van de betaalopdracht van het Sociaal Domein. Je controleert of de betalingen die de medewerkers Participatie, WMO en/of Jeugd hebben klaargezet in het betaalbestand staan. Je maakt de betaalopdracht, zorgt voor het verzamelen van de juiste handtekeningen en zet de betaalopdracht door naar de afdeling Financiën.
Je checkt de bng afschriften en zorgt dat de boekingen goed lopen wanneer dit niet automatisch is gebeurd en verwerkt de debiteurenontvangsten in de debiteurenadministratie. Hierna bekijk je jouw mailbox. Snel even een collega terugbellen en dan beantwoord je een mail van een financieel consulent over een betaalopdracht. Vervolgens ga je samen met jouw collega aan de slag om ervoor te zorgen dat de dagelijkse journaalposten op de juiste wijze in het grootboek terechtkomen. Je voert eventuele correcties uit. Tot slot bekijk je jouw agenda voor de volgende dag. Morgen staan de maandelijkse werkzaamheden op de planning. Het wordt weer een uitdaging om aansluiting te vinden van cumulatieven re-integratie, debiteurenadministratie, WMO, Jeugd en Leerlingenvervoer vanuit de software applicatie bij het grootboek. Morgen genoeg uitdaging dus!

Met voldoening sluit je je werkdag af, volgende dag start je weer met goede moed en enthousiasme.

Je ondersteunt bij alle voorkomende administratieve werkzaamheden maar de focus ligt bij controle.
 

Wie ben je?

  • Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding op het gebied van secretariaat/bedrijfsadministratie. 
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt ervaring met secretariële en administratieve processen en gegevensverwerking.
  • Je bent vaardig in het gebruik van digitale applicaties en organisatorisch sterk.
  • Je bent  klantvriendelijk en je beschikt over zowel communicatieve als schriftelijke vaardigheden.

Tussen de IJssel en de Lek, vind jij jouw werkplek!

Dit bieden wij

  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal € 3.176,00 bruto per maand (functieschaal 7) bij een 36-urige werkweek.
  • Vitamine L(eren): intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden.
  • Betrokken collega’s.
  • De mogelijkheid om flexibel te werken, zowel qua tijden als op onze 4 locaties (waar je met de elektrische fiets heen en weer door de prachtige omgeving kan fietsen).
  • Daarnaast kent de gemeente het Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding of je vakbondscontributie.

Meer informatie

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Rachel Krijgsman, coördinator team Administratie. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 14 0182.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.
Stuur je CV en motivatie vóór 4 december 2020 via de button  - Solliciteren -  naar de afdeling P&O van gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk! Hopelijk zijn we een match!
 

Direct solliciteren